اریا جوناریا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

تمام زندگی من

نظرات (5)

مامان محمد طاها
27 مرداد 94 8:35
خدا حفظش کنه براتون مرسی گلم پسر نازت رو ببوس
آنیتا
27 مرداد 94 17:04
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
zakieh
28 مرداد 94 0:09
ممنونم زکیه جون شما همیشه به ما لطف داری
مامان ریحانه
28 مرداد 94 19:54
فدای ژست خوشگلش باز هم یک دنیا سپاس ریحانه جون
نويسنده : مامان كژال
18 شهریور 94 13:37
مامان زهره جون ممنون از اینکه به وبلاگ ژینوی من سر می زنید . تولدت گل پسرت البته با تاخیر مبارک باشه . انشالله خدا برات نگهش داره و در کنار هم خوش و سعادتمند باشید . ممنونم که به ما سر زدی کژال جون من عاشق ژینوی نازتم ببوسش گلم