اریا جوناریا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

تمام زندگی من

نظرات (16)

مامی مهتا
19 اسفند 93 10:50
چه کیفی داه میکنی گل پسری .... ای جااانم مرسی خانم گل شما لطف دارین
شمیم
19 اسفند 93 12:13
سلام دوست عزیز ممنون که سر زدی. وبلاگ زیبایی داری. سال نو شما هم پیشاپیش مبارک عزیزم. مرسی شمیم عزیزم ممنونم که به ما سرزدی بهترین ها در این سال برای شما
زهره مامانی فاطمه
19 اسفند 93 12:55
سلام زهره خانم عزیز . ایشااله برشماهم مبارک باشه سال جدید پیشاپیش وسالی پراز شادی وسلامتی پیش روتون باشه ممنونم زهره عزیزم امیدوارم هرچی از خدا میخوای بهت بده
مامانی و بابایی دخمل طلا
19 اسفند 93 15:44
ماه دوازدهم آمد ولی ماه دوازدهم نیامد ...‍ اللهم عجل لولیک الفرج ممنونم که به ما سر زدین امیدوارم اون روز برسه
تاپ
19 اسفند 93 20:45
برایه خرید تاپ هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مامان فاطمه
20 اسفند 93 1:41
مامانی ایندفعه ببخش.........نوش جونت عزیزم باران هم ماست خیلیییی دوست داره فک کنم بیشتر ازمامانش برای آریا جونممنونم دوست خوبم خیلی لطف داری میبوسمت خانمی
maman zahra
20 اسفند 93 8:47
عید شما هم پیشاپیش مبارک ممنونم گلم
مامانی
20 اسفند 93 11:42
نوش جااااااااااااااان والا این روزها بچه ها انقدر بدقلق شدن که بخوووووووووووورن، هرطور که میخان مرسی خانمم واقعا ولی بخورن اشکال نداره چی بگم عزیزم
مامان
20 اسفند 93 17:24
خیلی نی نی تون قشنگه به وب منم بیا و نظر بده...آپم با مطلب لباس عیدم.... سلام خانمی خوبی ممنون که به من سر زدی خوشحالم مال یه شهریم میبوسمت
الهه مامان مبین
20 اسفند 93 17:47
ممنونم عزیزم که بهمون سر زدید ... خدا حفظ کنه پسر نازتون رو منهم سپاسگزارم که به ما سرزدی خانمی آندیا جون روببوس
مامان فاطی
22 اسفند 93 23:50
سلام عزیز دلم خانومی شما جزو اولین افرادی بودین که واسه وب انیسام نظرگذاشتین وحالا هم اولین کسی هستین کسی واسه وب اون یکی نی نی تو راهیم نظر گذاشتین و این برام خیلی جالب بود عزیزم..‌‌ اریای نازمو ببوس مرسی عزیزم این باعث افتخاره منه که این سعادت رو داشتم دوستتون دارم
مجله توت فرنگی(مامان علیرضا)
23 اسفند 93 1:17
سلام دوست عزیز . چند روزی نیمدی و وبت آپ نشده نگرانتون شدم . امیدوارم سلامت باشین و همه چی عالی باشه زهره جان. پسر ماهتوننو ببوس از طرف من مرسی راستش نزدیک عید وبقیه اش رو میدونید ممنونم که جویای حالمون هستید
مامان بابک
24 اسفند 93 21:51
توش جونش باشه ممنونم گلم
مامان کارن( رزیتا )
25 اسفند 93 8:12
سلام به آریا جون و مامان مهربونش خوشحال شدم از آشناییتون .... ممنونم روزیتا جونم منهم از آشنایی با شما خوشحالم امیدوارم سال خوبی روپیش رو داشته باشید سال بر شما به خوشی
مامان مريم
25 اسفند 93 9:16
الهی چه بانمکه شازده کوچولو... پیشاپیش عید تون مبارک دوست جونم مرسی خانمی خدا کوچولوهای عزیزت رو برات حفظ کنه سال بر شما به شادی وسلامتی
مامان مریم
10 فروردین 94 7:33
جووونم خدا حفظش كنه ممنونم مریم عزیزم سال خوبی رو براتآرزومندم