اریا جوناریا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

تمام زندگی من

نظرات (9)

مامان بردیا اریایی
14 اسفند 93 16:40
ماشالله به اریا جون خدا حفظش کنه ایشالله عزیزم ممنونم که بهم سر زدی میبوسمت
مامان فاطمه
14 اسفند 93 18:21
سلام زهره جون کلی خندیم ....داشتم وبتو میدیدم باران هم پیشم بود تا صفحه وبت باز شد این عکس آریا جون اومد دختر خانم ما یه بوس آبدار حواله کرد به پسر گلت....[خجال] مرسی گلم عاشق باران جونم از طرف من یه بوسش کن هر دو تاتون رو دوست دارم دارم میرم یه سفریه روزه اومدم دوباره بهت سر میزنم مراقب خودت وباران جون باش عزیزم میبوسمت فعلا بای گلم
مامان ریحانه
14 اسفند 93 19:52
فدات بشم آریا جون این یعنی اینکه الان از چیزی تعجب کردی می بوسمت عزیزم مرسی ریحانه جون این ژست عکس گرفتنش
محمد
14 اسفند 93 22:38
سلام مهم اینه که حراج واقعی باشه... خریدی ارزان با تخفیف این روزای وبسایت تلیپ اینترنتی خرید کنید و در محل پرداخت کنید. telip.ir
حدیث
15 اسفند 93 0:40
سلام دوست خوبم ممنون که بهم سر زدین وخوشحالم کردین چه پسر خوشگلی داری خدا حفظش کنه با اجازه لینکتون میکنم سلام گلم منهم ممنونم که به ما سر زدی خلی لطف داری گلم میبوسمت
مامان فاطمه
15 اسفند 93 22:36
به سلامت عزیزم سفر خوش...
مامی الی
16 اسفند 93 9:03
عزيزم چه عكس با نمكي. بووووس مرسی الی عزیزم آریا جون رو ببوس
مامان فاطی
16 اسفند 93 13:25
سلام عزیزم ماشالله گل پسری چه قدی کشیده خدا حفظش کنه خانومی میگم میخوای تبادل لینک کنیم عسیسم مرسی عزیزم شما خیلی لطف دارین ممنونم که بهم سرزدید
مامان لیلی
16 اسفند 93 13:35
ببخشید شما رمز من و از کی گرفتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چطور اومدین پسندیده شد زدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو پست تولد بابایی رو میگممممممممممم؟؟؟؟ لطفا جواب بدید سلام من رمز شما رو ندارم واز کسی نگرفتم حالا جی شد که باز بود ونمیدونم از مدیریت سوال کنید ممنونم