اریا جوناریا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

تمام زندگی من

نظرات (10)

مامان ریحانه
13 اسفند 93 9:32
ای جاااااااااااااااااااانم عززززززززززززززززیزم ممنونم ریحانه گلم میبوسمت
مهسا
13 اسفند 93 10:01
چه گل پسر ناااازی خدا حفظش کنه کی میشه مهرسام منم به دنیا بیاد بشه اندازه ی آقا آریا سلام عزیزم ممنون بابت پیام قشنگت انشاالله به زودی دختر نازت رو بغل میکنی مواظب خودت با ش گلم میبوسمت
بابا و مامان
13 اسفند 93 14:30
سلام زهره جون شرمنده نمیدونستم باید منو ببخشی انشاالله به این زودیا بازم مامان بشی گلم سلام گلم ممنونم که به ما سر زدی پسر گلت خوبه خانمی اشکال نداره دوست خوبم میبوسمت
مامان فاطمه
13 اسفند 93 18:19
سلام به مامان زهره جونی:خیلی دلم میخواد پسر گلتو ببینم ویه ماچ رو گونش کنمچقدر خوش تیپی آریا جونمفدای موهای نازت به مامانی تو خونه تکونی کمک میکنی یا مثل باران که نذاشته من حتی شروع کنم ممنون فاطمه جونم تو زیادی خوبی گلم همیشه شرمندهام میکنی عزیزم نه من هنوز خونه تکونی نکردم خیلی مراقب خودت باش خوشگلم
مامان و بابا
14 اسفند 93 10:44
چه پسر نازیه....................... ممنونم شما لطف دارین
✿ مه آ سا✿
14 اسفند 93 11:25
گل پسرتان خیلی نازه مخصوصا موهایش خوشحال میشم بیای پیشم و برام نظر بدی ممنونم عزیزم من طرفدار وبلاگتم باز هم چشم گلم میبوسمت
مامان پری
14 اسفند 93 12:19
عزیزم مو فرفری ماشاالله خیلی نازی آقا کوچولو مرسی مامان پری عریر ممنونم که به ما سر زدی میبوسمت گلم
ایدا
14 اسفند 93 13:28
قربون این پسر خوشگل به منم سربزنید اپم ممنونم آیدای عزیزم چشم حتما گلم
مامان فرناز
15 اسفند 93 16:22
عزيزم پسرخوشگل و دوست داشتني ممنونم شما خیلی لطف دارین
مامانی آندیا
21 اسفند 93 2:22
ماشالا چه پسر خوشگل و خوش تیپی دوست دارم آریا جونم مرسی که به ما سر زدین مرسی خانم گلم ممنونم که به ما سرزدی میبوسمت