اریا جوناریا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

تمام زندگی من

نظرات (2)

مامان ارشان
24 بهمن 93 22:41
سلام زهره جان. دوست خوبم از اینکه از وب ارشان بازهم دیدن کردین ممنونم. میشه یک سوال ازتون بپرسم. ساکن کدام شهر هستید؟ ما ساکن تهرانیم. از اینکه از دکتر پسرتون تعریف کردین خیلی از ایشون خوشم اومد. اگه تهران باشن دوست دارم ارشان را برای چک اپ هاش ببرم پیش ایشون. مرسی عزیزم سلام گلم ممنونم که به ما سر زدیدگلم ما در شهر ساری میشینیم ولی خانمی حیف شد دکترش حرف نداره واقعا دوست داشتنیه امیدوارم ارشام جون هیچ وقت مریض نشه میبوسمت گلم
مهتاب مامان اشکان
26 بهمن 93 11:02
سلام زهره جونم . از اینکه از وب اشکان دیدن کردید ممنونم . من هم از وب پسر خوشگل شما دیدن کردم خیلی خوشم اومد . دست آقای دکتر هم درد نکنه و من هم همینجا ازشون تشکر میکنم بخاطر ارزش و اهمیتی که به نوگلان میدهند . بوس واسه آریای ملوس سلام خانمی منهم از شما سپاسگزارم که به ما سر زدید بی نهایت سپاسگزارم واقعا آقای دکتر حرف نداره امیدوارم باز هم به ما سر بزنید دوستت دارم میبوسمت