اریا جوناریا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

تمام زندگی من

بدون عنوان

1393/10/7 17:10
نویسنده : مامان زهره
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی امروز میخواستم از همه اونهایی که به ما سر میزنند یه خواهش بکنم اونم اینکه برای همیشه غذاهای فست فود رو از برنامه غذایی خودمون وبچه های عزیزتر از جونمون کنار بزاریم از سوسیس وکالباس به هیچ عنوان استفاده نکنیم به جای نوشابه از دوغ دست ساز استفاده کنیم نه کارخانه ایی ماست رو خودمون تهیه کنیم به بچه ها رب وسس ندهیم به جای آبمیوه صنعتی از آب میوه های دستی استفاده کنیم لطفا از رفتن به رستوران برای خوردن غذا خوداری کنید هیچ چیز عذای مادر نمیشه دست پخت خونگی برای بچه ها هم مفیده وهم آیند ه ی بهتری دارند به هشدار کارشناسان مبنی بر استفاده از غذا های سالم حتما گوش کنیم من خودم شروع کردم و از این به بعد تلاش میکنم به جای خرید غذای صنعتی خودم همه رو تهیه کنم حتی رب که استفاده از اون برای کودکانمون فوق العاده مضره تو رو خدا نگید نمیشه امکانات نیست یا کی حوصله داره اگه بچه هاتون رو دوست دارید حتما از غذا های فست فود وصنعتی خوداری کنید

هشدار لطفا بخونید

نظرات (22)

فرناز خاله آرسن جون
7 دی 93 20:43
خاله جونی آرسن تو جشنواره شرکت کرده اگه رای بدین خوشحالمون میکنین.لطفا کد 71 رو به 1000891010 بفرستین.ممنون عزیزم
مامان مهلا
8 دی 93 23:55
تموم حرفاتونو تایید میکنم خوشبختانه خود من تو خونه ای بزرگ شدم که تقریبا تموم مواد خوراکیمون طبیعیه وحتی رب البته مامانم زحمتشو میکشه سوسیس کالباسم هیچ جایی نداره تو تغذیه مون ساندویچم که هر سه چهار ماهه میخووریم.. خوش به حالت تبریک میگم گلم.....
مامان محمد وامیر
10 دی 93 0:24
سلام خانمی تبریک برای این تازه وارد کارت مثل من سخته می دانم من خدارو شکر به بچه ها اصلا نوشابه نمیدم اطلا دوست ندارن می گن فقط دوغ امیدورام تمامی مامان ها این کارو انجام بدم شاد باشید ممنون طبیعا شما یکی از بهترین مادرهای دنیا هستی بهت تبریک میگم
مامان حديث
10 دی 93 16:46
سلام دوست بزرگوار خواهش مي كنم به وبلاگ من سر بزنيد و به دخترم راي بدهيد تا در جشنواره ني ني وبلاگ برنده بشيم... عدد 65 را به شماره 1000891010 اس ام اس كنيد. به دوستانتون و فاميلاتون هم بفرماييد. ممنون و خوشحال ميشم. چشم گلم
نرگس مامان کوروش
13 دی 93 16:44
ممنونم عزیزم. واقعا هم که سلامتی بزرگترین نعمتیه که داریم و باید با سبک زندگی سالم قدرشو بدونیم... مرسی خانمی که حرفمو تایید کردی میبوسمت
مامان باران جونی
17 دی 93 0:19
سلام:ممنون ازتوصیه ی خوبتون،یه تبریکم بابت تو راهی تون.به سلامتی این دورانو بگذرونی عزیزم سپاسگزارم عزیزم شما خیلی لطف دارین براتون بهترین ها رو آرزو دارم باران جون رو ببوس میبوسمت دوست خوبم
مامانی علی
17 دی 93 1:23
سلام خانومی چه خبر از خودت و نی نی در راهت ممنونم عزیزم به لطف خدا هر دوتامون خوبیم ممنون از احوالپرسی خانمی میبوسمت
مامانی و بابایی دخمل طلا
17 دی 93 10:48
الهی من چه می بينم ز احمد،
چه زيبا منظری دارد محمد(ص)،
مبارك بر علی و دخت احمد،
طلوع صادق(ع) وجشن محمد(ص).
میلاد 2 نور مبارک
 التماس دعا
مامان محمدطاها
17 دی 93 16:22
مطلبت خیلیییییی خوب بود ممنونم که بفکر سلامتی همه هستین مرسی گلم ممنون که حرفامو تایید کردی مراقب خودت باش
مامان امیرعلی
18 دی 93 22:16
آریا جون خیلی نازی مرسی ک به من وامیر علی سر زدی ایشالا قدم نی نی مبارک باشه و سلامت به دنیا بیاد منهم سپاسگزارم که شما به ما سر زدی بی نهایت ممنونم
مامان بابا
18 دی 93 23:28
سلام ممنون که به وبلاگ ماسرزدید لطفا بازهم بیاید.در ضمن از اینکه دوباره باردارشدید و می تونید از لذت دوباره مادر شدن برخورداربشید صمیمانه خوشحالم و امیدوارم به سلامتی بدنیا بیاد. منهم خیلی از شما سپاسگزارم خیلی لطف دارین
مامان و بابایی دخمل بلا
19 دی 93 13:20
سلام مامان زهره گل و مهربون و نازنین همه حرفهاتون درست و به جاست ... واقعا غذاهای فست فودی و صنعتی و کلا غذاهای تهیه شده در رستوران ها بسیار مضر هستن و ارزش غذایی زیادی ندارن ... نوشابه و سوسیس کالباس و چیپس و پفک و این چیزها هم که دیگه نگوووووووو ... انشاالله بتونیم سختی هارو به جون بخریم تا کوچولوهامون عادات غذایی درستی پیدا کنن ممنونم که نظرم رو تایید کردید امیدوارم همینطوری بشه که شما گفتید...
مامان فاطمه
20 دی 93 0:28
سلام:آریا جون خوبه،از توراهیتون چه خبر با تبادل لینک موافقی؟ سلام دعزیزم ممنون از این همه لطف با تبادل لینگ کاملا موافقم منتظرتم
خاله ی مهربون
20 دی 93 1:44
aliiiiiiiiiiiiii boooooooooood
دنیا
21 دی 93 14:49
منتظرتونیم حتما عزیزم
مامانی و بابایی دخمل طلا
22 دی 93 15:34
____________$$$$$$ ___________$$$$$$$$ ___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ________$$$$$_$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$ _________$$$$$_$$$_$$$$$ _____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ ____________$$$$$$$$_$$ _____________$$$$$$_ $$ ______$$$$$_________$$ _____$$$$$$$_______ $$ ___$$$$$$$$$$$_____$$ _____ $$$$$$$$$___ $$ ________$$$$$$$__$$ __________$$$$$_$$ ___________$$$$$$ ____________$$$$ _____________$$ ____________$$____$$$$$$$ ___________ $$___$$$$$$$$$$ ___________$$__$$$$$$$$ ___________$$_$$$$$$ ___________$$_$$$$$ ___________$$$$$$ ___________$$$$ ___________$$ تقدیم به آریاجون و نی نی کوچولو خیلی سپاسگزارم دوست خوبم
صفا
22 دی 93 15:56
باشه حتما منم این کارا رو انجام میدم ممنون ممنون صفا جون که اهمیت میدی به زندگی سالم
بابای مهربون
23 دی 93 21:41
سلام ممنون که به ماهم سر زدی یازم منتظرتون هستم...جسارتن شما که این همه زحمت میکشی اگه یک قالب خوشگل رو هم برای سایت دوردونه هات استفاده کنی دیگه میشه نورعلی نور... بازم ازاین مطلبهای هشدارگونه بذار جالب بود...به امید دیدار...
مریم
25 دی 93 8:30
ما فست فود نمی خوریم شکر خدا. با نظرتون کاملا موافقم. سخت هست ولی خیلی بهتره ممنونم که با نظر من موافقید مرسی که به سلامتیتون اهمیت میدید امیدوارم همیشه سالم وسر حال باشید در پناه خداوند میبوسمت
افسانه
26 دی 93 0:26
سلام عزیزم . کاملاً باهات موافقم . ممنون که یه تلنگری بهمون زدی .
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
28 دی 93 10:38
وای که چه پست مفیدی گذاشتی مامانی ممنون وقتی آدم این هشدارها رو دائما ببینه بشنوه سعی میکنه تا حدود زیادی رعایت کنه مرسی کلم ممنون که به ما سر زدی خوشحالم که انقدر اگهی دوقولوهای گلت رو ببوس دوستشون دازم
مامان مهدیه
1 بهمن 93 10:43
عزیزم کاملا به جا و گل گفتین...خوش به حال اریا جان که مامان اگاهی مثل شما داره ممنونم مهدیه جان میبوسمت