اریا جوناریا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

تمام زندگی من

بدون عنوان

1393/5/16 23:44
نویسنده : مامان زهره
229 بازدید
اشتراک گذاری

درکنار هم که قدم بر میداریم عشق را نثارهم میکنیم تو پاهای کوچکت را امروز در مسیر قدمهای من وپدرت قرار میدهی جایی که در نظرت میگذرانی بهترین جای دنیاست امیدوارم زمان وآینده قدمهای تو را به سوی پهناور تری برای رسیدن به اوج وبی نهایته جایی که تمام خوشی هایت را در ان بیابی هدایت کندمن ترانه محبت را زمزمه میکنم تو نمیدانی من چه میگویم ولی با من آن را زمزمه میکنی امروز صدای من بهترین آهنگ توست وفردا صدای قدمهای تو راکه از کوچه پس کوچه ها میشنوم آرامش من میشود اطمینانم بده عشق را در مسیر طوفان قرار ندهی وعظمت انسان بودن را در راه کمک به تمام انسانها قرار دهی از عاطفه ات خرج کن هیچگاه به پیسی نمیخوری شرف را گرو بذار هرگز در مسیره بی راهه قرار نمیگیری تو با احساس خودت لطافت را بهمه هدیه بده

 

 

 

 

 

 

 

ا

نظرات (5)

ساناز
18 مرداد 93 15:35
بسیار زیبا بود و عکس قشنگی دوست عزیزم مرسی ساناز گلم شما خیلی لطف داری
مامانه ملیکا
19 مرداد 93 16:21
سلام مامان زهره جان با اجازتون شما رو لینک کردم خوشحال می شم من و لینک کنید سلام ملیکای عزیزم ممنونم دوستت دارم
آجی محمدمهدی
20 مرداد 93 19:31
ناب ترین دعاهایم رابرتارخورشیدوعرش کبریا به ودیعه میگذارم تا همای سعادت برزندگیتان لانه کند؛ازخداچیزی را برایتان میخواهم که جزخدا درباورهیچ کس نگنجد... ممنونم گلم بابت این نوشته زیبا نمیدونم چطور ازات تشکر کنم فاطمه جون تنها در این ساعات غروب جمعه که دعای سمات هست از خدواند برای تو وخانواده گلت آرزوسعادت همیشگی رو دارم خوشبخت باشید
مامان طاها
22 مرداد 93 15:49
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه مخصوصا آریا جان من شما رو لینک کردم خوشحال میشم شما هم افتخار بدین واقعا ممنون خیلی لطف کردی خانمی
مامان آنیسا
29 مرداد 93 7:55
خاله جون دیگه به ما سر نمیزنید ؟ سلام گلم شرمنده چند وقتی فرست نکردم وارد وبلاگ بشم ببخشید