اریا جوناریا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

تمام زندگی من

نظرات (9)

مامان جون
16 تیر 93 0:29
سلام گلم تولد گل پسرتون هم مبارک باشه ایشالله 120 ساله بش چند دفعه نظر گذاشتم ولی تایید نشد نمیدونم چرا. خانمی این چند وقته که به وبلاگمون سر نمیزنی. چررررررراااااااا؟؟؟
مامان ، ثمره
16 تیر 93 1:11
سلام .. هم تولد آریا جان مبارک هم آقا شدن و کمک کردن به مامانش.. مرسی ثمره عزیزم شما خیلی لطف داری میبوسمت
خاله مرضیه
16 تیر 93 15:13
سلام ممنون از حضور گرمتون تو وبلاگ محمد امین با افتخار لینک شدید..... ممنون قربونت برم که ما رو لینک کردی دوست خوبم دوستت دارم
حانیـــــ ـه
16 تیر 93 17:26
سلام وب قشنگی دارین ..خوشحال میشم دوباره بهم سر بزنین چشم گلم با کمال افتخار
مامان افسانه
19 تیر 93 1:13
افرین به پسملی ماه و عسل که این همه به فکر مامانشه خدا حفظت کنه ناز پسر مرسی افسانه عزیز دوست خوبم
مامانه ملیکا
19 تیر 93 12:35
سلام با یه عالمه عکس از ملیکا اپ شدم خوشحال می شم از وبم دیدن کنید و نظر بدید ممنون دوست عزیزم چشم عزیزم ممنون که به ما سر زدی
آبجی
19 تیر 93 22:37
ممنون از اینکه به ما سر میزنید.
مامان و بابا
31 تیر 93 18:08
خدا حفظش کنه براتون. کی میشه پسرای منم برام ظرف بشورن ممنونم از لطفتون
مامان آیلا
2 مرداد 93 23:29
افرین اریا جونم از حالا واسه مامان کار کن که بزرگتر شدی« خانومت رو تو کارای خونه کمک بدی که اونم همش بگه ایول به مادر شوهر عزیزم که شوهر مو اینطور تربیت کرده" من دلم از دس تمبل بازیای شوهرم پره همیشه میگم اگه منم پسر داشته باشم کاری می کنم که تو کارایه خونه کمکم کنه که فردا روز خانومش همش بهم حرف نزنه ممنون عزیزم به خاطر این شوخی با مزه امیدوارم شما هم صاحب 2 پسر ناز بشی عیدت هم مبارک گلم برات بهترین ها رو ارزو دارم میبوسمت