اریا جوناریا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

تمام زندگی من

نظرات (14)

مامان هانیه
24 خرداد 93 18:20
ممنون که بدازبازسازی وبم دوباره به من سرزدیآقاآریا
خاله
24 خرداد 93 19:19
سلام مامان آریا جون ممنون که اومدی وای چه پسر نازیییییییییی خدا حفظش کنه ان شاالله از طرف من ماچش کن مرسی خاله شما لطف دارین میبوسمت
شهره
24 خرداد 93 21:34
می دانی آقــــــا؟؟ نیامدن شما از نبودنتان دردناک تر است ... نبودن از تقدیر است , امــّــا ... نیامدن شما آقا از تقصیر است ... تقصیر من ، تقصیر ما ؛ تقصیر ...؟! اللهم عجل لولیک الفرج ... مرسی که به ما سر زدی
محمد
25 خرداد 93 9:30
سلام. دختر نانازي دارين خداببخشه. درضمن مطالب وبلاگتون هم خيلي جالب بود.اگه خواستين به وبلاگ دخترمنم سربزنين. باتشكر
مامانه ملیکا
26 خرداد 93 16:12
خیلی پسر نازی داری عزیزم خیلی موهاشو دوست دارم خدا کنه نی نی منم موهاش مثل پسر شما بشه مرسی عزیزم شما خیی لطف دارین
خاله ی مهربون
26 خرداد 93 23:15
خیلی هم با مزه شده.بوووووووووووووس.ممنونم گلم به من سرمیزنید مرسی عزیزم
فاطمه ع
27 خرداد 93 20:22
سلام ممنون که بهم سرزدین هرچی تا آخره وبلاگ رو دیدم نفهمیدم شما کدوم شهر هستید آخه من مامانم شاهرودی هستن فک کردم شاید اونجایید ببخشید فوزولیم گل کرد ماشاا.. چه گل پسره خوشگلی دارید من منتظر نی نی هستم یکی از همین اریای شیرینه شما التماس دعا عزیز ممنونم عزیزم مااستان مازندران شهرستان ساری زندگی می کنیم دوستت دارم
مامانی و بابایی
28 خرداد 93 14:15
مرسی که به وبلایگ من سر زدین. بازم به وبلیگ من بیا خاله جون پسر نازی دارین از راه دور میبوسمش چشم حتما من خیلی از وبلاگ شما خوشم میاد ممنون از این همه لطف
مامان و آیلین
28 خرداد 93 23:17
سلام عزیزم آریا جون تو این عکس خیلی با مزه اس با اون موهای قشنگش روی ماهش را می بوسم مرسی خاله جون دوستت دارمایلین عزیز رو ببوس
مامان اسیه
1 تیر 93 12:00
ای شیطون تو رو میز چیکار میکنی مرسی عزیزم
مامانی
1 تیر 93 21:25
چه چهره نازی داره این قند عسلللللللل ...خیلی دوست داشتنیه .. مرسی خانمی باز هم منتظرتم میبوسمت
رومینا
1 تیر 93 23:23
سلام. خیلی خوشحالم که به وبلاگ داداشم سر زدید. با تبادل لینک موافقید؟ سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید با تبادل لینگ کاملا موافقم میبوسمت
مامان گیسو جون
3 تیر 93 9:34
تولدت مبارک فرشته دوست داشتنی الهی 120 ساله بشی مرسی ممنون از این دعای قشنگت امیدوارم گیسو جون 120 ساله بشه زیر سایه شمادوستت دارم
مامان حمیدرضا
3 تیر 93 13:32
سلام ممنون که به وب پسرم اومدین افتخاری دوستی سلام مرسی عزیزم افتخار دوستی واشنایی از ماست