اریا جوناریا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

تمام زندگی من

نظرات (10)

مامان مهلا
21 خرداد 93 2:53
همه عکساشو دیدم .مشخصه از اون شیطوناستمرسی از لطفت خانمی تا دلتون بخواد شیطنت بلده
غزل
21 خرداد 93 13:49
خدا هر دو رو واست نگه داره ایشششششششششالا مرسی غزل جون ممنون خیلی لطف داری
مامانه ملیکا
21 خرداد 93 23:37
چه موهایه نازی داره من که خیلی دوست دارم ممنون که به ما سر زدید مرسی عزیزم من هم ممنونم که شما به ما سر زدید باز هم مشتاق دیدار با شمام
مامان عرفان
21 خرداد 93 23:45
سلام . از لطف تون در وبلگم خیلی ممنونم سلام وبلاگ قشنگی دارید لذت بردم
مادر هومان و هورمزد
22 خرداد 93 1:47
سلام... عزیزززززم.... خدا حفظش کنه.. بوووس مرسی عزیزم شما هم خوشگلاتون رو ببوسید خدا حفظشون کنه
مامان ال ای
22 خرداد 93 10:17
سلام وای چه شیطونی خدا نگه داره واستون ممنون که سر زدین مرسی عزیزم خیلی لطف داری
مریم
23 خرداد 93 0:45
سلام. خدا حفظش کنه. هزار ماشاء الله، چه موهای نازی داره امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت منهم این آرزوی قشنگ رو برای خانواده شما دارم مرسی که به ما سرزدی عزیزم
مامانه پرهام
24 خرداد 93 11:37
سلام پسر کوچولوی با مزه ای داری خدا حفظش کنه.مرسی که به ما سر زدی. مرسی قزبونت برم منهم خوشحالم که شما به ما سر زدید دوستتون دارم
مامان مبین
6 تیر 93 17:32
عشقمی عزیزم شما هم که مثل مبین فرفری هستی ناناز. ممنون گلم آره موهای هر دوشون عین همهممبین هم ماشاالله خیلی نازه عاشقشم از طرف من یه بوس محکم از لپاش بگیر میبوسمت ومنتظر
مامان الهه
10 تیر 93 18:00
اخی جانم چه موهای خوجلی داری.....تو هم مثل النا تشک مبلا رو برمیداری هههههههه ممنونم الهه جون خدا النا جون برات نکه داره میبوسمت