اریا جوناریا جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

تمام زندگی من

نظرات (12)

الى
6 خرداد 93 1:15
سلام و ممنون كه به ما سر زديد ماشاالله اسفند يادتون نرهمنم ممنونم که شما به ما سر زدید
مامان سجاد
6 خرداد 93 19:31
آریاجون ایندفه موتورای خوشکل تر رو انتخاب کن ببینم صاحب موتور آریارو دعوا نکردچشم-نه خاله جون شانس اوردیم
مامان آوین
7 خرداد 93 11:14
سلام مامان آریاکوچولوی ناز.....ماشاللله پسر نازی دارید خداحفظش کنه.ممنون که به وب آوین سر زدین.بازم بیاین. خوشحال میشیم...سلام عزیزم حتما باز هم به آوین جون سر میزنم ببوسیدش خیلی نازه
سمیرا
7 خرداد 93 20:07
عزیزم عاشق موهات شدم وای خاله تو چقدر نازززززززززییییییی بوووووووسسسسسسماشاا...مرسی خاله عاشقتم ممنون از این همه لطف شما
الهام
7 خرداد 93 23:09
سلام به مامان زهره و گل پسر چه موتور قشنگی داری خاله جون آفرین به شما که ورزشکاری و موتور سوار ممنون که ه وب پسرم سر زدید زهرۀ عزیزممرسی عزیزم
مامانی
8 خرداد 93 19:41
سلام آریاجون خوبی؟ مرسی که به وبلاگ ما سرزدی... بوس بوس مرسی گام که شما هم به ما سری زدید
ساجده
8 خرداد 93 19:51
سلام مامانی ماشاالله به پسر موتور سوارممنون که به وب دخملی سر زدی.مرسی مامان گل ساجده
مامان یاغمور
8 خرداد 93 22:27
تو این دو سال یکی رو دیدم که موفرفریتر از یاغمور ما هست به سلامتی مو فرفری ها مرسی مامان گل یاغمور جان
مامان پپو
10 خرداد 93 19:53
وای عزیز خاله. عجب موهای نازی داری. خوشتیپ. می بوسمت گلم. مرسی خاله جون دوستت دارم
مادر هومان و هورمزد
11 خرداد 93 0:11
مامانی سلام.مرسی که به ما سر زدید.چقدر آریا جون با این موهای نازش خوردنیه.من فکر میکردم هورمزدما مو فلفلیه،ولی آریا خوشگله خیییییلی جلوتره.به هرحال از آ؛شنایی با شما خیلی خوشحالم با افتخار لینکتون کردم،اگه شما هم دوست دارید مارو لینک کنید
خـآلـــﮧ فاطمـــﮧ
13 خرداد 93 1:32
نازی لینک شدی خاله جون مرسی خاله جون از لطفتت دوستت دارم
مامان سجاد
15 خرداد 93 0:12
سلام خاله جان عزیزم امتحانام شروع شده فرصت سرخاروندن ندارم بااین پسر بلاایشالاسرفرصت دوباره میام چندروزی غیبت دارمخوشحالم که حالتون خوبه امیدوارم بهترین نمرات رو کسب کنی سجاد عزیز رو ببوس دوستتون دارم موفق باشی عزیزم