اریا جوناریا جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

تمام زندگی من

بدون عنوان

1394/8/11 17:59
نویسنده : مامان زهره
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آریا جون دیشب10/8/94 ساعت 10/5 موقع خوابت به من گفتی مامان من میخوام دندونپزشک بشم. وبعد از چند دقیقه گفتی ما امروز تو مدرسه دم وبازدم انجام دادیم وبهد شروع کردی به نفس کشیدن به صورت دم وبازدم وبا دستات 10 تا که شد تمام انگشت ها رو به من نشون دادی وگفتی مامان من انقدر انجام دادم راستی روزهای اول به خانم مربی تون میگفتی خانم مربعی اما حالا خوشگل میگی خانم مربی پیشرفتت عالی بود خوشگلم
 

نظرات (5)

مامان منصوره
11 آبان 94 18:36
آفرین به شما آریا جان.امیدوارم به هدفت یعنی دندانپزشک شدن برسی عزیزم. سپاسگزارم منصوره عزیزم برای آوا جون روزهای بی نظیری رو آرزومندم ببوس دختر نازت رو گلم
محجوب بانو
11 آبان 94 19:29
سلام عزیزم انشالله که دندون پزشک بشه و ما بیاییم پیشش البته از الان بگم ما رایگان هستیما اینم دندونامون سلام عزیزم حتما بهترینم
خاله
11 آبان 94 20:02
سلام ! اخی عزیزم خانوم مربعی زنده باشی الهی عزیزدلم مرسی عزیزم منهم برای پسر زیبای شما بهترین ها رو آرزومندم
zakieh
11 آبان 94 20:37
آفرين به پسر خوشگلم كلي پيشرفت كردي انشالله دندون پزشك بشي ممنونم زکیه عزیزم
ح
12 آبان 94 6:37
سلام مامان آريا ممنونم همچين پسر گل شمارو خدا حفظ كنه ممنون گلم که به ما سرزدید بهترین ها رو براتون آرزو دارم