اریا جوناریا جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

تمام زندگی من

نظرات (8)

سید صدرا حسینی
23 مهر 94 9:04
سلام . ماه محرم تسلیت باد . لطفا به وبلاگم بیایید و از مطلب ماه محرم بازدید فرمایید .
مامان علی مردان
23 مهر 94 12:01
تسلیت میگم و التماس دعا عزیزم
مامانی گیتا جون
25 مهر 94 9:51
وحی خداست در سخنش، کیست این حسین؟ ریزد شفاعت از دهنش، کیست این حسین؟ ریحانۀ پیمبر و از سوز تشنگی آتش فتاده در چمنش کیست این حسین؟ سوزد صدایش از عطش سینه سوز و باز جاری ست کوثر از دهنش کیست این حسین؟ در خاک و خون فتاده مناجات می کند با ذوالجلال ذو المنن کیست این حسین؟ زخم هزار و نهصد و پنجاه تیغ و تیر بنشسته است بر بدنش کیست این حسین؟ تا خلعت شهادت زیبای او شود زهرا سرشته پیرهنش کیست این حسین؟ دشنه است روی دشنه و تیر است روی تیر مرهم به زخم های تنش کیست این حسین؟ در عرضه «رضاً بقضائک » فتاده است پامال اسب ها بدنش کیست این حسین؟ دشمن سرش به نیزه نشانده است و می چکد آیات وحی از سخنش کیست این حسین؟ از باغبان دفاع کند با گلوی ناز شش ماهه غنچه ی چمنش کیست این حسین؟ ممنونم عزیزم سپاسگزارم
محجوب بانو
26 مهر 94 1:04
سلام عزیزم خیلی لطف کردی اومدی پیشمون گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم فرا رسیدن ماه پر برکت محرم رو بهت تسلیت میگم برای ما هم خیلی دعــــــــــــــــــــــا کن خانومی مرسی گلم در این شب ها دعا میکنم کوچولوی نازت به سلامتی به دنیا بیاد وتا ابد شادی مهمون خونه هاتون باشه دوستت دارم محبوب جون
zakieh
26 مهر 94 3:16
تا قیامت ز قیام تو قیامت برپاست از قیام تو پیام تو عیان است هنوز همه ماه است محرم ، همه جا کرب و بلاست در جهان موج جهاد تو روان است هنوز . . . آغاز محرم و ایام سوگواری حسینی تسلیت باد
مامانی گیتا جون
27 مهر 94 9:39
سلام پسر گل خاله خوبی ؟ ممنون خاله مهربون خیلی دوستتون داریم
مامانی کوثــر و کهـرزاد
28 مهر 94 17:56
سلام عزیزم خیلی ممنون که به فکر ما هستی....ببوسید عزیزمو. امیدوارم همیشه دخترهای نازت سالم وتندرست باشن وزیر سایه شما به 150 سالگی برسن دوستتون دارم خیلی مراقب خودت باش مامانی فرشته ها
مامان زهرا
28 مهر 94 19:51
سلام عزیزم ایام رو تسلیت میگم و التماس دعای فراوان دارم گلم منهم همینطور التماس دعا دارم عزیزم